Morrn Morrn...

God morgon kära läsare!

Idag är en mycket bra dag, en milstolpe, men kan inte säga nått än, jag vet dryyyga jag!
Ska strax gå och handla, sen ska det bakas kladdkaka för fulla muggar. Bossen ska ju ha sitt födelsedagskalas imorgon, klart lill-killen ska ha kalas!! =P

Först så blir det lite tillfräschning!

Tror dessutom att jag har löst hela videobloggsgrejen, så här kommer den...
Och be om ursäkt för en MYCKET sliten malle, och en MYCKET nyfiken boss...


MOV02767
Uploaded by malinnestor_blogg

Ush hatar att vara med på film.. men men har man lovat så har man...

Malle - ni hittar mig på Ica...

Kommentarer
Postat av: Vedrana

Det här var nog den roligaste v.bloggen någonsin! Först drar din hund fram något gosedjur bakom dig, sedan biter han på produkterna, därefter står han precis framför kameran.. osv osv. hahahahaha. KUL!



(PS: Lycka till med träningen!)

2008-10-24 @ 11:35:35
URL: http://vedrana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0