Morrn Morrn Darlings...

Goood morgon!
Idag är jag på jättebra humör. Verkligen, soft!

Sitter som vanligt på jobbet och fipplar med diverse saker. Längtar verkligen efter lite förändring och nu är den snart här... weee!
Måste säga att det är lite smånervöst inför imorgon. Måste verkligen vara på topp, och jag som ska gå upp vid 5, halv 6 tiden. Ni som känner mig vet ju att jag inte lever innan kl. 12 minst. Men ska bli skitskoj. Var längesen jag gjorte nått i den här stilen, ska bli grymt spännande och träffa de som är bäst i världen på att kroppsmåla, kändisarna i juryn osv osv. Hoppas bara att allt går bra, och enligt tidsplanerna.
Kroppsmålnings-sm, here I come!

Är hungrig så ska strax fixa lite käk, sen måste jag ringa banken med. Suck, dom är ju så svåra att få tag på..

Videobloggen kommer upp ikväll då jag inte hann innan jobbet och inte orkade släpa produkterna fram och tillbaka igen till jobbet... =P

Hörs lite senare!

Malle - packar inför imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0