Morrn Morrn...

Vaknat än?

Själv har jag hunnit fram och tillbaka till salongen en sväng för en sminkning till en portfolioplåtning som jag skrev om igår.. Längtar efter att få se bilderna, kommer bli grymma!
Vi satt där och prata om allt och inget, kom in på att modellen skulle till afrika snart för sitt projektarbete, varpå Mr. A (fotografen) kläcker ur sig årets citat:

Mr. A: Ta med dig kameran så du kan fota massor av barn med flugor i ögonen!

Va ska man säga, ibland säger han nog saker innan han tänker.. =P
Men han är skön ändå. Haha

Bjussar på en bild från en av tidigare session, dock inte med samma personer som idag...



Ska strax ner till salongen igen, ska käka lite lunch, beta av en miljard samtal osv osv. Ikväll sen ska jag sätta i extensions på min stammis Miss. C.

Malle - hörs snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0