Länkar...

Lovade ju att jag skulle ge er lite länkar till några andra som var med under lördagen. Kom dock på att många som mailat mig inte har en blogg.. men några kan jag i vart fall länka till.

Först så vill jag länka till Calle Rehbinder, han har skrivet ett mycketbra inlägg om tävlingen och fenomenet kroppsmålning. Där hittar ni även en hel del bilder från eventet.

http://tantrikblog.wordpress.com 

Här hittar ni även hans hemsida, med massor av bilder och annat skoj:

Team Jarl: bodypainting.jarlspantry.com

Sen har vi även en mycket modig tjej som ställde upp som modell för Birgit  Linke, Emma Johanna.

http://emmajohannasillman.blogg.se

Utöver dessa så måste jag självklart länka till tre mycket duktiga artister, några utav världens främsta. Dels var de med och tävlade och dels så håller de nu under veckan diverse seminarium på Makeup Institute i olika kroppsmålningstekniker...

Alex Hansen: www.alexhansenart.com
Mark Reid:
www.markreidart.com
Einat Dan:
www.einatdan.com

Sådär, nu har ni massor av länkar att titta runt ibland. Har själv spenderat mycket tid åt att kolla igenom deras fantastiska gallerier. Riktigt duktiga människor!

Malle - länkar, som utlovat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0