Kändisstil - Jennifer Aniston...

Eftersom mitt bloggande blir ganska orintressant nu denna vecka med flytt av butik osv så bjuder jag därför på en till kändisstil, nämligen jennifer Aniston.

Någon som är väldigt känd för sitt felfria och underbara hår så är det Jennifer Aniston. Hon satte inte bara en utan ett flertalet hårstrender i samband med Vänner. Tror att alla tjejer någongång önskat att de haft hennes svall... För visst satan är det underbart!
Min personliga favorit är det långa, plattade håret med inklippt lugg...

 




Hon är ju bara för snygg den där människan.. Dock blir hon lite väl smal emellanåt!

Nä nu måste jag rusa!

Malle - time to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0