I´m Back...

Yes, jag är äntligen tillbaka till civilisationen. Fortfarande sjuk, men liiite bättre är jag nog allt. Även om det verkar ha satt sig mer i halsen igen.

Åkte hem till mamma och pappa igår eftermiddag. Fick min potatissallad som jag tjatat så mycket om =P
Sen blev det till att spana in Stjärnorna på Is och sen kollade vi på singalong och annat sånt där lördagsnöje. Riktigt nice att ta det lugnt, även om jag brukar kunna ta det ganska lugnt. Men skönt att få lite avlastning från Bossen med ibland.

Idag så har vi vart i huvudstaden en sväng och kollat in en del grejer som ligger lite på lur just nu, så har vart en massa möten, diskuterandes, funderandes osv fram och tillbaka hela dagen idag.
Blev även en fika inne i sturegallerian. Mys!

Blir inte så mycket mer bloggande idag ska snart hoppa i säng. Vill verkligen bli frisk då det imorgon börjar en ny arbetsvecka och är inte ledig förens söndag om två veckor.. =)

Hörs imorgon!

Malle - back again...

Kommentarer
Postat av: Vedrana

Hejhej :)



Synd att du fortfarande är lite sjuk. Krya på dig!!

Tänkte bara kolla hur det går för dig, det var ett tag sedan sist. Själv så går det inte alls bra, har lite ångest över det, men det är så svårt just nu.



Lycka till!!!

2008-10-06 @ 03:16:46
URL: http://vedrana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0