Hurra Hurra Hurraaaaa!!!

Idag är ingen vanlig dag inte, det är Bossen lilla fördelsedag. Min bäbis fyller ett år!!!
Woooohooooo....

Han e så stor nu, kommer ihåg nar man fick hem sitt lilla knyta.. Han va så liten att man va rädd att göra illa honom, men direkt när jag träffade honom så klickade vi. På alla plan. Han har litat på, och tytt sig till mig från första sekunden. Därför känns det verkligen som att han och jag var gjorda för varandra...

Men, lilla skroten kommer få en liten hemsk dag då hans tid för vaccination och utdragning av tand blev just idag... så han kommer inte att ha världens bästa dag om man säger så... men men, på lördag är det kalas!!



Titta va liten han är här... aaaw...

Nu ska jag dra till jobbet en sväng, så uppdaterar före eller efter jag har varit hos veterinären får se vad jag hinnermed, och då har jag en ny kamera!

Hörs lite senare raringar!

Malle - hipp hipp hurra!!

Kommentarer
Postat av: Chanel

GRATTIS BRORSAN!! Nu är du stora killen. Minns du när vi var små och brukade brottas i stor mattes säng? Puss på nosen. Jag saknar dig!

2008-10-22 @ 14:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0