Hemma igen...

Shit, är helt slut. Kom på på vägen hem att jag inte ätit varken frukost, lunch eller middag, klockan var då 7.. Bra där maaalin!

Men kom nyss hem pizza hemskickad till mig så ska strax hugga in på den, tänkte bara slänga in nått här först.
Hade en sminkning i butiken efter mötet. Innan det var jag och handlade lite presenter till Bossen. Blev ett lite längre läderkoppel (2,5 meter), en sån här boll som man lägger godis i så kan dom lirka ut det, en äcklig sån här svans, och tre assöta små skor (ben), samlar mamma på skor ska självklart även Bossen göra det.

Fick senare på eftermiddagen reda på att jag är ledig inatt, skönt. Har varit väldigt mycket för mig nu sista tiden så känner bara för att vara hemma, har som sagt köpt pizza sen blir det ost, salami och kex... Ska även baka lite till imorgon....

Men nu MÅSTE jag äta, ni får lite bilder på Bossen presenter så länge..

   
 



Asså förstår ni hur söta de där skorna är eller?

Malle - FROSSAR i mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0