Hemligheter avslöjas...

Nu är det snart dags för mig att nanna, ska ta ut Bossen en snabbis och sen om han vill gå lite. Anar dock att han vill in på en gång då han fortfarande är lite groggy och frusen. Blir ut till närmsta buske, sen in igen. Sen ska jag slänga mig i sängen och sova lite med det lilla knytet.

Inatt så kommer en av mina små "hemlisar" att avslöjas. Ni kanske kommer ihåg att jag va inne i sthlm för ett par veckor sen på ett hemligt litet kvällsmöte?
Vad det handlar om kommer ni imorgon att bli varse om. Kommer nämligen att ske lite ändringar här på bloggen under natten.

Någon som kan gissa vad det handlar om?

Malle - natti natti folks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0