God kväll...

Det fullkomligen STINKER vitlök i min lägenhet nu. Gjorde potatisgratäng, fläskfile och så med det självklara tillbehöret, Vitlökssmör. Men självklart så var det ju även massa vitlök i potatisgratängen. Sägs ju vara bra mot förkylningar, bärjar ju känna mig lite snuvig igen.

Ska strax ta en liten dusch och sen ska jag väl även diska lite så att det ser lite vettigt ut i köket. Är dock inte så farligt, har ju absolut  varit värre.

Måste tyvärr svika er lite, min kamera är urladdad, men den är på laddning, så ni får eran v-blogg imorgon, men lovar att den kommer upp imorgon!

Blir nog inte så mycket mer blogg idag, ska som sagt ta en lång skön dusch, och sen blir det en liten runda med grisen och sen sängen med criminal minds på tvn. Men känns att jag hittat tillbaka till bloggandet igen. Har inte alls varit på topp med det, eller nått annat heller för den delen senaste veckorna med förkylningar, influensa, och diverse stora och svåra beslut som vart tvunga att göras. Men nu är alla beslut tagna, jag är nöjd med valen, och allt ser jäkligt ljust ut.
Så nu blickar vi bara framåt och reach for the stars igen!!

God natt älsklingar!

Malle - ni hittar mig i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0