God eftermiddag...

Har inte blivit någon uppdatering förens nu, har inte hunnits med. Har vart en del att göra på jobbet, och så har Miss. L varit här med Miss. A så käkade lite lunch med dom osv...
Har en del grejer att fixa med till på lördag. Ska ju sminka och styla hår på Kroppsmålnings - sm. Så ska börja kolla färger osv nu inför det. Vet på ett ungefär hur jag ska sminka, men ska skissa lite på det i alla fall. Ska planera håret lite med... det är en riktigt tuff nöt att knäcka. Men det löser sig, tror jag vet hur jag ska göra.

Ska ni kolla på kroppsmålnings-sm på lördag i sthlm?

Ska bli skönt sen när denna veckan är över... kommer att ha en del svar, saker och ting kommer att vara i definitiv rullning och jag kommer att kunna ta tag i saker helt och hållet. Skönt!

Nä ska ta fram kritorna och börja skissa på min lilla ansiktsmask som jag ska skapa på lördag.. =P

Malle - planerar tävlingen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0