Fröken duktig...

Ja herregud, trots att jag varit mer eller mindre död och allmänt svettig hela dagen så har jag hunnit med en hel del här på jobbet. Som jag tidigare sa så har jag uträttat ett ärende på stan, fixat det sista med kortmaskinen (Måste verkligen bara påpeka vilken underbar person Cecilia på point är, sjukt trevlig och rolig tjej), tvättat alla penslar, fixat med all tvätt, diskat och städat i köket, fixat iordning lite paket som ska iväg, packat brudens goodiebag till imorgon samt tagit fram allt till sminkningen i morgon bitti.
Ja har säkert glömt nått... men men!
Inte illa pinkat av en trähäst!!

Ska strax ge mig för dagen, trots att jag inte stänger förens vid 7 så känner jag att 6 timmar räcker när man har influensa. Då ska jag hem och ta en liten runda med Bossen, lägga mig i soffan me min glass som är kvar och ett stort glas cola light i handen. Kan det bli bättre?

Hej! Nu får vi se om det här kommer upp eller inte :P Är på väg in till sthlm i vart fall, ska på mitt lilla


Nu ska jag hem!!

Malle - fick nyss mycket intressanta nyheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0