Ekologiska grönsaker och frukter...

När jag kom hem idag så möttes jag av en stor låda grönsaker i trappuppgången. Sweet tänkte jag, men lite dumt att dom ställer den där då nån lätt kan sno den, men såg hemsideadressen på sidan på lådan så tänkte att jag skulle kolla lite vad det var för nått.

Är alltså ett företag som man kan köpa diverse frukt och grönsakslådor, och få hemkört hem till dörren. På så sätt har man färska, ekologiska frukter och grönsaker hemma hela tiden utan att behöva gå och handla. Super...

Hemsidan hittar ni en länk till här nedanför... Ska jag lätt ha sen när man har lite mer pengar!!

http://www.ekofrukter.se/index.php



Malle - tipsar om lite nyttigheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0