Cupidosallad...

Ok, nu har jag varit en bitterfitta klart, jag har fått klaga osv...  =P

Har varit och köpt en sallad, uträttat ett ärende på stan och lite sånt. Och kom på att jag måste verkligen få rekomendera er om ett ställe, nämligen restaurang Cupido här i uppsala. Helt klart de godaste salladerna i stan, och den godaste fetaosten i VÄRLDEN!!

Så kommer ni hit till uppsala så måste ni verkligen testa, och om ni bor här och inte har testat den, SKÄMS! =)
Nu ska jag kolla igenom nya Makeup Store-tidningen som jag fick med mig på vägen....



Nu lovar jag att jag är glad, mätt och belåten... =)

Malle - älskar deras fetaost...

Kommentarer
Postat av: Karin

Du måste prova deras pasta med kyckling och currysås. Sååå god! Älskar den!:D

2008-10-04 @ 00:47:59
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0