Brandbilar och poliser...

Handlade på vägen hem från jobbet, så nu har man lite mer ätbart hemma. Ska laga till en schyst ceasarsallad till middag till exempel. Tyvärr köpte jag inte hem nått gott bröd till, attan, kom ju på nu att det glömde jag. Man kanske skulle ta och slänga ihop nått gott enkelt bröd nu... då har man ju lite till frukost imorgon. Ja så får de bli. omständigt men gott!

När jag svängde upp på gården vid mitt hus möts jag av två brandbilar, en polisbil och en massa tillhörande männiksor som sprang fram och tillbaka vid husen. Great tänkte jag, nu är mitt hus bränt och förstört. Men det var det inte, var andra huset. Eller det var inte bränt eller förstört, några hade ringt polisen då en av lägenheterna på andra våningen (som var helt och hållet nersläckt) hade haft balkongen helt vidlppen hela dagen. Folk blev väl oroliga.
Lösning, enligt mig, de har bara glömt att stänga, finns inga sånna här stopp på våra dörrar, så fast man drar ner handtaget så kan de röras hur mycket som helst...

Nä, nu blir det lite bakning då!



Hörs lite senare!

Malle - blev liiite orolig där ett tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0