Bokat oh klart...

Huvva, nu är biljetterna bokade till monstertåget imorgon. Kommer lätt somna. Som tur är så går ju tåget bara fram och tillbaka mellan Uppsala och Stockholm så kommer ju inte vakna upp i Göteborg eller nått annat sånt panikartat. =P

Gick in på en bekants blogg och han hade skrivit om pannkakor... Så nu MÅSTE jag bara ha pannkakor ikväll. Pannkakor med glass. Haha, jag äter typ pannkakor hela tiden. Men älskar det!
Annars så blir det en riktigt lugn kväll, måste dock hoppa upp på cykeln och åka och lämna nykeln till lägenheten till Mr. L som ska ta hand om Bossen imorgon... stackarn få ju va utan mig heela dagen. Men men, jag har fullt upp i sthlm.

Så kvällens To do - list, tror det är första gången jag har en sån här:

- Ladda kamera
- Laga mat
- Packa klart det sista inför imogon
- Ladda MP3-spelaren
- Åka över med nykeln
- Duscha
- VIDEOBLOGGA...    Nu ska jag bara få upp den med... det var ju verligen inte det lättaste!

Jag har att göra så att säga. Surt att grabbarna ska ha ferre ikväll... jag varken hinner eller kommer orka. Eller orkar ikväll, men kommer absolut ångra mig imorgon så det är ett biiig no no!



Nä nu ska jag strax hem... hörs, och ses senare!

Malle - time to go for the weekend... soon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0