Blondinbella tar en paus...

De flesta vet väl vid det här laget att Bloggdrottningen Blondinbella har tagit en paus.
Det förvånar mig att ingen av de större bloggarna skriver nått om det. Trodde att det skulle debatteras friskt omkring dett ai bloggar, och det gör det, fast på en mindre nivå.

Personligen har jag mina aningar om varför hon lägger av. Jag tror att hon insett att hon börjar snarare tappa läsare istället för att få fler. Hon har nog nått sin limit på läsare. Snarare är det många som börjar bojkotta henne då hon tappat sin ödmjukhet till sina läsare, de som faktiskt gjort henne stor, och som ser till att hon håller sig på toppen.
Jag tror att det är ett klokt beslut att sluta, hon behöver få vara ung... att uppnå sina mål i så tidig ålder gör bara att man kommer att ha svårt att hitta nöjen, mål och saker att sträva efter resten av livet, så varför inte vänta lite med det. Passa på att vara ung, dum, göra misstag och faktiskt kunna blicka tillbaka till dom och skratta, men veta att man lärde sig nått av det. Det är det som är att vara ung.

Jag har aldrig riktigt gillat hennes blogg, men smaken är ju som baken. Tycker att hon vart duktig och driftig. Hon kommer att kunna gå superlångt!


Vad tycker ni om att hon har slutat blogga, följde ni hennes blogg??

Innan jag drar så bjussar jag på ytterligare en bild från plåtningen i söndags...



Nä nu ska jag vara duktig och jobba lite... =P

Malle - working...

Kommentarer
Postat av: Iris

Ja kollade inte in hennes blogg varej dag men någon gång i bland sådär. Vet inte riktigt vad jag tycker. Har inget emot henne snarare tvärtom, tycker att hon är duktig för att vara så ung :)

2008-10-14 @ 16:55:42
URL: http://irisamandalovisa.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tycker hon är väldigt driven men har ändå rätt svårt för henne, hon är ju också en produkt som hennes pappa och dom som har hand om hennes företag skapat.

2008-10-14 @ 19:23:38
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skulle aldrig klara av att vara ett sådant stort varumärke om jag inte hade så mycket att säga till om själv. Och särskilt inte i så ung ålder.

2008-10-14 @ 21:54:52
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0