Asså, hur fan gör man?

Ok, nu är det så att jag inte är världens mest tekniska människa, men jag fattar FAN Inte hur man får sin video till bloggen. Är registrerad på Daily Motion, har lagt upp den och det står att statusen är vänta på godkännande, men händer ju aldrig nått. Tror att det kan va så att det inte går att få till det på grund av att den inte är godkänd, men godkänd av vad?

Ser ut som att filmen inte kommer upp idag.. Får se senare ikväll va som hänt, men annars får jag fixa det imorgon. Har inte riktigt tid ikväll. Vill helst inte lägga ut den på youtube heller... Hmm.. kanske ska maila någon av de stora bloggarna och fråga... =P

Men men, jag jobbar på det i vart fall!!

Malle - mätt och belåten, en del saker på listan avbockade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0