Nya Visitkort...

Satt och fippla lite igår vid ett tiden på natten.. slutade med att jag hade beställt hem nya visitkort.. Kanske inte så smart me tanke på att nya namnet på firman inte gåt igenom än... Men skulle det inte gå igenom så går de andra namnet igenom och ända skillnaden är att mitt efternamn finns med tillsammans med mitt namn.. Så det gör inte så mycket.
Behöver ha visitkort, och jag behöver dom nu!
Är bara 250 stycken med så kan i sånt fall ändra de när jag beställer nya om ett litet tag... =)

Så här ser de ut.... Tycker att de va skitcoola.. ganska jag, me svart och allt... =P



Lite dålig bild.. men sen så är ju jag lika teknisk som en valross så... =P
Korten kommer i vart fall att vara glansiga och inte matta. Tror de kommer bli sjukt snygga...

Malle - dags att jobba lite igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0