Festligheter med stort F...

Kom ju på att jag måste ju berätta om gårdagen...

Tyvärr blev de inte så mycket bilder då jag lämnade kameran hemma, har ju bara basminneskortet än så länge, va ju slut när jag köpte kameran, så kan bara ta 13 bilder eller nått. Men grabbarna plåtade friskt så kommer upp en del bilder på facebook inom kort så kan ju dela med mig av de då... =P

Men tog lite bilder på kvällen smink..

 


Drog först hem till Mr. S ett tag med Mr. J och snacka lite skit i väntan på taxin, som ni märker slopa vi de där med buss. =P
Tog taxin ut till flogsta och Mr. O, Mr. P och Mr. P´s place. Va typ inga där förutom vi första timmen. Sncka skit och blanda drinkar. Sen droppade Mr. P, Mr. A, Mr. J, Mr. E och Miss. E in. Och till sist kom en massa småbrudar.. Eller massor och massor dom va väl.. 4?

Ja var väl en typisk hemmafest, musik, dra runt och umgås med folk, dricka och allt det där.... Vid 12 så tog vi en taxi ner på stan. Först  så var de bara jag, Mr. O, Mr. J och Mr. J. Hahah stod i slottsbacken och trackaserade förbipasserade människor med scener ur grotesko... =P

Efter en jäkla massa dragande på stan, väntan på de andra, beslutsångest om vart vi skulle osv så blev det O´connors efter en SNABB sväng förbi terassen. Mys.. .Träffade även på Mr. B (sjukt kul, på tok för längesen) och annat folk från posten då de haft personalfest.
På O´connors blev de mest snack med Mr. O, och sen var det stängningsdags och jag drog hem. Niiice!

Var sjukt kul att träffa alla mina grabbar igen, var ett tag sen nu, saknar ju dom som fan. Vi har så sjukt kul ihop!

Så blir en repris ganska snart då.. Och defenitivt så blir det en repis på filmkvällen, SNARAST!!

Malle - går och nannar ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0