Stämplar ut...

Nu stämplar jag ut... nu tar jag helg. Wooohoooo...

Jobbade tre timmar nere i salongen, rätt lugnt. Så han plocka med lite papper, dammsuga och våttorka holven, fixa mina naglar och lite sånt. Tog dessutom (äntligen) med mig tvätten hem därifrån så nu kan den äntligen tvättas.
Nu efter att jag har kommit hem så har jag städat lägenheten, tvättat och lite sånt. Så nu har jag gjort mitt fram till måndag kväll då jag jobbar mitt pass på BJ. Skönt... nästa vecka så kommer det bli svårt att hinna med allt så känns skönt att ha allt sånt gjort nu. Tänkte unna mig nått gott till det, vet inte riktigt vad... får se....

Ska bada smossen sen med, sen ska även jag badas lite.. det behövs efter allt städande.... Ikväll får vi se vad som händer. Men jag hoppas att det blir en lugn kväll hemma, utan tider att passa, slänga upp benen i soffan och bara njuta av att vara ledig. Kanske får jag sällskap av Mr. R vem vet... :P
Bossen behöver nog lite kvalitetstid med mig, han är lite sjuk då han tappar lite tänder igen. Stackaren...

Nä... nu ska jag göra de sista rycken.... SEN STÄMPLAR JAG UT!!!!

Malle - liiite ledigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0