Shit my britt...

Asså är så grymt trött... jag kommer att dö ikväll. Men hey, pengarna rullar in på kontot.. och det tackar man inte nej till. Ska hoppa in i dushen nu, se om man blir lite mer männsklig efter det... ska slänga upp dagens jobboutfit och så innan jag går. Får ni se nya kjolen med... Nä mitt hår kommer ta ett tag och fixa med så måste get goin...

Bjuder på en asbra låt så länge... Just nu går den på repeat. Jag dör, så bra är den. Och nej, den är inte relaterad till Mr. M, hörde den faktiskt några dagar innan. Så den var en favorit redan innan.. ; )
Men han kan ju tillägnas den ändå... bara för att. Hahaha...

Rihanna - Take a Bow.... ENJOY!!



Malle - mmmm... den e fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0