Ny vecka...

Måndag igen... helgen är återigen över. Men känns helt ok, jag är på g denna vecka känner jag. Är så gott som frisk, även om det är en liten bit kvar tills jag är helt frisk, jag har jobb och en massa saker att göra, och det känns helt ok. Jag vet vad jag har att göra denna vecka, veckan kommer förmodligen gå fort.

Var ju i Sthlm idag en snabbis och kollade förbi på castingen. Pratade en del med folket där om diverse saker. Sen var jag även förbi pappa en snabbis sen tillbaka till Uppsala om min store. Där blev de mest städning, men det behövs och imorgon ska vi fortsätta.

Hinner inte skriva så mycket idag, ska äta, fixa mig, bada bossen och diska sen börjar jag jobba kl. 10...

Malle - back tomorrow...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0