Vad mycket problem...

Gud vad det är mycket problem med att logga in på bloggen och lägga upp nya inlägg osv. Kanske dags att göra någonting åt det...

Idag har varit en riktigtseg dag för mig. Vakna och var knölförkyld. Så har mest gått runt och snorat hela dagen. Är riktigt trött. Så har mest tagit det lugnt... är riktigt jävla förbannad. Är ju inget Top Model ikväll på grund av fotbollen. Men hallååååå... dom kan väl hålla sig på sina sportkanaler. Blir galen, det är alltid programen på onsdagar som flyttas.

Gjorde en god korvstroganoff när jag kom hem. Riktigt god.. :P Ska snart käka lite honungsmelon och kolla på Gray´s Anatomi. Ska väl släpa in mig i duschen med... suck, jag vill vara frisk. Men så länge jag är frisk från och med måndag så är jag nöjd!

Malle - Snorar vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0