Skärtorsdag...

Idag är det alltså skärtorsdag... tror att det är idag som alla små söta påskkärringar ska springa runt. Men tycker sånt är lite jobbigt, hey jag tyckte inte ens om att springa påskkärring själv när jag var liten. Jag tyckte att det var.. hmm.. pinsamt att tigga godis. Plus att jag alltid sa fel så jag sa alltid god jul istället... hahahah

Ska köpa massor av påskägg idag, hela familjen ska ju ha... måste köpa en ny jobbskjorta samt en present till födelsedagsbarnet Mr. J också. Gud vad jag hatar att köpa present till honom.... han vill ju aldrig ha nått. Hmm... får se vad jag hittar.

Nä nu ska jag va lite kreativ... smell you guys later!

Malle - på presentjakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0