Så jäkla fint väder...

Guuud, jävlar vilket fint väder det är ute då. Varmt, soligt o allmänt grymt!
Får bli en riktigt lång promenad med lillgrisen sen. Får se vad som händer ikväll. Ja har ju lite grejer jag skulle vilja göra men får se. Ska väl i vart fall en snabbis förbi Miss. T födelsedagsfest. Sen får vi se som sagt. Har ju lilla grisen, och vill inte lämna bort honom mer än jag måste för nästa vecka måste han vara bprtlämnad i princip från mån - sön. Ush hur ska det gå.. det blir det längsta som jag kommer att vara utan honom... måndag kväll till fredags morgon... Sen måste jag ju lämna bort honom både fredag och lördag kväll då med. Suck...

Han har blivit så duktig sista tiden... mer självständig, märks att han börjar bli mer och mer vuxen. Han har börjat spåra när vi är ute också.. det är skoj. Hans jaktinstinkter är det inga fel på i vart fall.

Va precis och köpte en top/klänning... ska väl ta kort och visa senare.. men just nu ska jag ta ett sista ryck på jobbet.

Malle - jobbar vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0