Lördagsrummel...

Var ju som tidigare nämt ute i Lördags med grabbgänget. Riktigt skoj, den tackar jag för grabbar... :P

För att ta det hela från början... Fixade ordning mig lite halvt i panik, trodde att jag hade ganska gott om tid, tänkte att jag slänger mig i soffan en snabbis innan jag börjar göra mig iordning. Kastade en snabb blick på klockan och insåg att det skulle jag visst inte. Jag hade mer eller mindre rätt bråttom. Visste inte riktigt va jag skulle ha på mig, men bestämde mig sen för att va lite tråkig hade jeanskjol, och en ganska lågt uringad kofta utan linne under. Well, låter konstigt men kolla på bilden.. :P

Anyhow, Mr. T kom och hämtade upp mig tillsammans med Mr. B (som jag trodde var Mr. J hahaha), vi åkte hem till Mr. J och lämnade den bilen, mötte upp lite mer folk (Mr. A) och blev sedan upphämtade av Mr. F som var så snäll och skjutsade ut oss till F16 och vår förkaryong hos Mr. M.
Där kollade vi på lite militärfilmer, gamla semesterkort, drack och snacka skit. Lite mer folk dök upp (Mr. J, Mr. A).
Fick tag på Mrs. S, fick henne att följa med ut tillsammans med hennes Mr. D. Skoj, har ju inte pratats på ett tag.

Till slut var det dags att dra in mot stan igen, blev lite tjafs om vart vi skulle gå, alla har ju sina favvo och hatställen. Blev efter mycket om och med, och en bra stund ute i det svinkalla vädret BJ, och en lång tid i deras kö. Men till slut kom vi in, alla med mer eller mindre bra humör.. :P

Hade riktigt trevligt, bra musik, gott sällskap, det var bara en bra kväll. Träffade Mrs. E okcså, skitskoj. Vi ses nästan aldrig nu för tiden. Bild som hon tog på oss..




Stannade kvar till stängning trots en mindre trevlig huvudvärk. Drog ner på stan och fixa en taxi tillsammans med Mr. R som jag hittade på vägen. Den gentlemannen såg till att taxin droppade av mig först fast jag bor på andra sidan stan. Han tar hand om sina gummor han.

Tack för den kvällen grabbar..

Malle - party party!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0