Laddar...

Nu är det dags att börja bunkra upp med gottesaker inför Top Model... Själv har jag bunkrat med lite Nachochips, goacamoule och cola light... mumma! Gjorde även lite Quesadillas till middag, gott, snabbt och enkelt.


Efter top model, blir det till att småstäda lite o lägenheten, packa lite. Ska till hem till Knivsta imorgon efter jobbet. Måste ju ha med mig jobbkläder och så vidare.

Imorgon ska jag införskaffa lite påskägg som jag kan ge bort till alla i familjen osv....  Jag har helt o hållet missat att det är påsk nu, fick reda på det igår. Men hey, jag har annat för mig än att hålla koll på det.. :P

Vad ska ni göra i påsk?

Malle - påskpysslar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0