En hektisk dag...

Idag har det varit en stressig dag... Vaknade ganska tidigt, eller vaknade tidigt. Blev väckt av Mr. M som skickade ett sms vid sju. Men men... det var ju gulligt så ser mellan fingrarna på den för den här gången.. :P Låg kvar ett tag sen gick jag upp, rastade råttan och så in igen för att duscha, göra mig iordning, käka frukost osv. Drog ner på stan för att lämna av råtta, skulle iväg på ett litet minimöte.
Köpte med mig thaimat på vägen hem, så satt jag och Mrs. S och snacka lite skit. Köpte även upp en fin t-shirt till henne som en liten krya på dig present. Den va riktigt fin. Snygg sen när man blir lite brun.

Drog sedan till IKEA för att se om jag kunde hitta något för mitt presentkort som jag fick av brorsan när jag fyllde år. Är så skönt där påtisdagar, helt dött på folk.. Man kan gå runt i lugn och ro utan att trängas med alla barnfamiljer.

Tillbax till butiken för att sedan ta bussen hem, lämna av grejerna, gå till affären och handla, ta bussen hem igen, gå till macken och hämta ut packet, gå hem igen, ta bussen ner på stan igen, hämta råttan och gå hem... SUCK!! Va heeelt slut när jag kom hem.

Men då var det ju dags att plocka upp all mat, fixa med alla nya saker från IKEA, diska alla köksgrejer, osv. Blev klar vid nio-tiden.

Har nu suttit och segat lite framför tvn med en god avokadosallad. Mumma...

Bilder och sånt kommer snart...

Malle - Slutkööörd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0