Dagens outfit...

Hej hallå... försökte skriva ett inlägg igår, när jag skrivit det sex ggr!! och inte kunnat lägga upp det gav jag upp. var skitförbannad så gick ut med vovven istället... Men men gör ett nytt försök med det ikväll.

Blev väckt tidigt av mamma idag. Men var skönt, kunde göra mig i odning och käka frukost i lugn och ro för en gångs skull. Trots det kom jag ändå några minuter för sent till jobbet. Förstår inte hur fan jag lyckas, jag gick ju 10 min tidigare än vad jag brukar.

Anyhow... tog kort på min outfit för dagen. Ingen speciell, men här är den....

   

Skjorta - Gina Tricot
Kjol - H&M
Skärp - MQ
Strumpbyxor - H&M
Benvärmare - H&M
Halsband - glitter ?


Bifogar även en (sur ?) bild på dagens makeup med. Även den jäkligt plain...

Ush, skulle ju ha städat igår, men det blev ju inte av. Var heeelt slut när jag kom hem, hamna i telefonen med Mr. P ett bra tag med. Alltid skoj. Låg mest i horisontellt läge i soffan hela kvällen. Tog mig upp ett par gånger för att gå ut med Bossen. La mig faktikst hyffsat i tid med. Det ni, det är inte illa.

Ska försöka få min skrivare att vilja sammarbeta med min lilla lilla skitdator, jag återkommer. Antingen glad, eller skitförbannad... :P


Malle - leker med tekniken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0