Burr...

Har nyss varit ute med Boss, är riktigt härligt ute nu. Fast är riktigt kallt. Men är på nått sätt.. hmm... härligt. Vindstilla, frisk kall luft, klar himmel... plus att det är så mysigt på kvällarna när stan lixom dör lite.

Skulle ju ha gjort ett inlägg om makeup... men insåg nu att alla mina portfolio bilder är borta. Eller dom ligger inte inlagda på hårddisken än, dom finns på skiva... annars hade jag inte varit så här lugn. Shit my britt vilken panik jag hade haft! Så får bli typ imorgon eller nått... från och med att jag kommer hem från London kan jag dra igång den delen av bloggen mer på allvar.

Ingen som vill komma och ta hand om lite disk??

Nä ska ut med Bossen en sista gång efter disken har blivit omhändertagen sen ska jag sooooova.

Natti natti på er!

Malle - fryser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0