Booring...

Ush... idag är jag lite uttråkad känner jag. Men ska snart ut i det underbara vädret och ta en lååååång promenad med bossen. Fast nu när jag tittar ut så ser jag ju att det inte är så soligt och underbart längre.. Jahapp. Men men är ju ganska varmt i vart fall.

Känner mig utvilad, skönt. Men förkyldningen håller i sig. Hoppas att den är borta till London... för där lär man inte hinna ta det lugnt, plus att när jag kommer hem har jag 3 helvetiska dagar. Men men, det man inte dör av gör en starkare.

Ikväll blir det jobb på Saluhallen... Kanske en middag med Miss. S innan. Beror lite på hur planerna blir.

Ha en bra dag, gå ut och njut av att våren är på väg tillbaka!

Malle - ska ut och strosa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0