Vandrande lik...

Yes, då var den sista skivan avklarad. Låt mig få utbrista i ett stort Halleluja!!! Nu är dte bara Le Grand Final kvar, nämligen studentdagsfesten imorgon. Sen slipper jag alla slynglar.. :P
Närå, men de flesta utan dom har grymt svårt att bete sig som folk av någon konstig anledning.

Var aspigg i natt när jag kom hem så kunde inte sova fören kanske halv fem, dessutom så har det varit grmt varmt i mitt rum innat, imorse insåg jag att det var för att mamma stängt fönstren... why??

Min lilla lilla Ejjan kom tvåa i Manhunt International!! Så stolt över gossen! Han är ju fan oslagbar, och finns ingen som förtjänar hans titlar mer än han. Så grattis till dig....

Jag är helt död, så får se hur mycket vettigt som görs idag på jobbet... Sen ska jag hem och typ mer eller mindre dö. Ska nog gå och hälsa på Mr. M som sitter i grannhuset och har spaningsövning. Känns ju lagom skoj att sitta fast i en lägenhet så där... Man kanske ska ta med dig en bulle eller två.. :P

Ikväll får vi se vad som händer annars, ska nog bara slappa framföt tvn, njuta av att ta det lugnt. Min rygg är helt paj med så ska väl vila den. Höll på att dö av smärta igår när jag jobbade.

Har varit lite ont om bilder här, men min kamera har varit urladdat och mobilbilderna har jag helt enkelt inte haft tid att lägga in... fixart ikväll!

Malle - helvetet e över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0