Mördarmaskin...

Jag förstår inte, men min hund är så himla mordisk. Han var inte det förut, men sista tiden så har han verkligen blivit en riktigt mördarmaskin. Inget får komma undan levande. Kan vakna på nätterna av att han kallblodigt mördag kryp som kommit in (inte mig emot, bara han är tyst när han gör de :P). Men värst är ju hans leksaker, måste snart slänga varenda en, alla är söndertuggade...

1. Apan med söndertuggade öron och fötter.
2. Apan blev även kuperad...
3. Flodhästen tappade en del av huvudet... hjärnan står ut på honom.
4. Elefanten har inga öron...
5. Råttan har söndertuggade öron. och tassar...
6. Skräckleksaken har inga armar, ben eller öron, dessutom har han slitit bort ett öga på honom.. stackarn...


        


    


I give you the toy from hell...

    


Hmm... jag undrar varför... måste slänga massor för att han inte ska få ludd i magen.. det är farligt. Haha.. min lilla lilla fega mördarmaskin!

Malle - feg, men otroligt farlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0