Midsommar imorgon...

Imorgon är det ju midsommar... Skojsigt. Det ska firas med familjen och familjen Hagforsen precis som vanligt. Sen får vi se vad som händer på kvällen... Det vet man aldrig. Blir ju inget sent eftersom jag ska upp och jobba till ett bröllop morgonen efter. Blir det inget speciellt så blir det nog bara till att vara kvar hemma i knivsta. Får se helt enkelt...

Blir alltid lite smådeppig på midsommar, saknar alltid landstället så mycket då. Ojoj, midsommar därute finns det ju få saker som slår. Men men, i år kommer det nog bara bli lite allmänt trist. Ska ju vara dåligt väder, och då kan man ju inte va ute. Och är ju lite det som är grejen, att få sitta ute äta lunch tillsammans med nära och kära. Men vem vet, solen kanske tittar fram ändå....

Satt och kollade igenom gamla bilder på datorn. Hamnade i en gammal mapp med bilder från Greklandsresan med tjejerna 2005. Ojoj.. det var en resa det. Både positivt och negativt menat... :P
De som va med vet vad jag menar. För er andra så kan jag ju berätta senare i ett inlägg. Men tar för lång tid för att skriva om nu.
Hittade i vart fall en bidl som jag tycker jättemycket om. Jag blir glad när jag ser den... Vet inte varför, är ju bara ett sketet träd på ett berg lixom. Men vet ej, men det lilla trädet känns så hoppfullt på nått sätt. Ensam där på bergskanten.

I give you the tree...



Ska åka ut till Knivsta redan ikväll. Pappa kommer snart och hämtar mig i nya bilen. Eller snart och snart, lite senare. Skulle egentligen ha städat här idag. Men jag är helt slut... så skiter i det. Skulla ha velat sola med, men eftersom jag inte mår helt bra så väntar jag med det...

Får se om det blir några mer inlägg idag, annars hörs vi imorgon kväll... Funkar ju inte att mobilblogga för mig längre =(

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!

Malle - åker hem över midsommar...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0