Jobb i London...

Fick precis ett glädjande besked från London och Mr. A, ni som känner mig vet ju att jag fått en del jobberbjudanden där som Makeupartist osv. på en del stora studios och agenturer. Nu har jag i vart fall fått ytterligare ett jobb... de jag fått tidigare har varit heltidsjobb, och det var ju ett tag som jag bestämt mig för att flytta dit, på halv/deltid i vartfall.
men så blev det inte sen på grund av olika möjligheter osv här. Men nu har jag fått ytterligare ett jobb på den största modellagenturen i England/London. De har bara de stora namnen och stjärnorna som modeller. Och de vill att jag kommer ner och sminkar och fixar hår till en del editorialjobb till ett gäng stora tidningar i juli.

Jag och Mr. A ska jobba ihop, han ska plåta, och jag styla. Vi ska dock försöka få dom att lägga alla jobben under ett antal dagar istället, så slipper vi flänga så mycket fram o tillbaka. Viss Mr. A bor där, men han ska flytta hem så han hinner nog flytta hem innan de här jobbet.

Skoj skoj... asså. Det är faktikst helst sjukt hur många stora erbjudanden och jobb jag fått världen över med tanke på hur kort tid jag faktiskt varit utbildad. Jag får jobb på de största ställena hela tiden. Tyvärr måste mycket tackas nej till. Men ska börja ta mer jobb nu...

Var föresten inte det jobbet jag skrev om tidigare idag... :P

Lönen är så sjukt jävla bra för jobben i London med, detta jobb har jag helt enkelt inte ekonimin att tacka nej till. Får 100 PUND/ sminkning, inte 100 pund/dag, utan 100 pund/sminkning.. sen ska jag ju fixa här med så kommer få ännu mer... SMUTT!

Så här ser det ut om kvällarna när jag sitter och jobbar vid datan btw.. Hade kameran brevid mig så passade på att ta ett kort, sen dog den.. :P



Han ska ALLTID sitta på axeln på en, tydligen nått som hans pappa också skulle...

Malle - jobben rullar in... synd att inte tid och pengar finns att ta dom alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0