Jag är äntligen tillbaka...

Jag är äntligen tillbaka igen efter ett par susperstressiga dagar. Tror att sista dagen då jag bloggade var i tisdags...

Onsdag då... Jobbade hela dagen i butiken. Hade en hel del grejer att göra. Var även flummigare än flummigast. Gick på möte vid halv 6 för ett av MIST Uppsala AB´s nya projekt. Gick så sjukt bra. Kan berätta allt sen, men än så länge är det liiite hemligt. På tisdag kan jag nog berätta.
Fick åka hem och stressa som en tok, skulle städa, hinna sola osv innan fredagen då syster tog sin tandläkarexamen. Mitt i allt så ringer Miss. A från Mist i Sthlm och påminner mig om att jag skulle ju hämta håret hos henne. Så var bara att stressa ner till stationen möta upp henne och hämta håret. Hem träna, städa klart och fixa sig.

Torsdagen blev det till att jobba, hann jobba undan en hel del grejer i butiken, samt köpa present till syster. Hade en hel del kunder på eftermiddagen. Allt gick bra och det böev en riktigt bra dag. Är sådana dagar jag vill ha varje dag. Är tjejkvällar och sånt som är roligast att göra. Mer!!

Hem och försöka ta det lite lugnt. Skulle egentligen ha börjat i salongen halv 6 på fredagsmorgonen, men tjejen ringe på torsdagen och avbokade då hennes fotografering tidigarelagts ytterligare. Visst alltid tråkigt att tappa kunder, men eftersom jag slapp att gå upp vid typ 3-tiden samm dag som jag ska fira min systers examen så kändes det ju inte allt för illa.

Blev en lugn, men extrem sen torsdag...

Malle - Mycket på en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0