A Shot at love with Tila Tequila...

Nu är det finalen i säsong ett av Tila, själv så väntar jag ju på finalavsnittet på säsong två som kommer ut på tisdag.. men men.

Tycker att den serien är ganksa bra. Hon verkar så gullig.. För det första så är hon så sjukt liten. Kort och petit lixom. Sen verkar hon så snäll och ödmjuk, fast hon är vild som en jag vet inte vad. Jag har lite svårt att hejja på nån av dessa i säsong ett, men i säsong två så håller jag på Bo. Jättegullig kille.

Men men nu ska jag se det sista här, lägga mig i sängen och vila lite framför tvn.. Sen blir det till att fixa sig och dra till jobbet.

Mr. J har redan börjat jobba på några av bilderna, skulle få ett smakprov skickat senare ikväll. Lägger upp den så fort jag fått den.

Malle - halvsnusar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0