Final, A shot at love II...

I tisdags så sändes finalavsnittet av A shot at love II med Tila Tequila. Så får er som inte sett andra säsongen och inte vill veta vem som blev vald kan sluta läsa nu....

Finalisterna var i vart fall Kristy och Bo, jag hade min favorit, nämligen Bo. Han älskade verkligen henne, han va så gullig och såg bra ut osv. Dessutom så fick han ju käken bruten för henne. Eller en av hans medtävlande bröt den på honom, men han valde att sy ihop den lite snabbs och sen fortsätta tävlingen.

     



Så var det ju slutligen dags för Tila att välja. Och till min stora förtret så valde hon inte Bo, utan den blåsta Kristy. Trots att hon sagt kvällen innan att hon var osäker på grejen. Så hon krossade verkligen Bo´s hjärta och det var dags för Kristy att gå upp till Tila och få sitt besked. Tila berättar att hon valt Kristy, MEN, Kristy dumpar henne och säger nej och åker hem. Så hon sa nej till Bo, som förmodligen hade älskat henne över allt ett bra tag, och blir dumpad av fjollan Kristy... Så blev ingen kärlek denna säsongen heller. Så väntar med spänning på Säsong III av A shot at love med Tila Tequila!

Om ni har sett, vad tyckte ni om finalen, valde hon rätt??

Malle - you should have picked Bo...

Kommentarer
Postat av: anna

svar: jo det är väl så. de som inte har fräknar vill ha och tvärtom :)

2008-07-04 @ 13:21:11
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: evelina

Vill du bli "Dagens blogg" i min blogg?

Skriv då "Jag vill" i vilket inlägg som helst,

och en vinnare utses idag mellan två-halv tre,

lycka till!

2008-07-04 @ 13:37:52
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja det gör jag verkligen. Fast nu har jag solat i två timmar så nu blir det faktiskt in i duschen! :)

Kram.

2008-07-04 @ 13:41:38
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Kim

Bo var gullig! Hade jag inte haft en sambo jag älskar så hade jag nog velat ha honom. MEN han verkade kär i henne redan innan han ens kände henne, och då blir jag liiiite misstänksam ifall han verkligen var "verklig". Eller så kanske han trodde han var kär för att han inte har så stor erfarenhet av förhållanden.



Kristy däremot såg bra ut och verkade vara en person jag gärna umgås med. Tror att Tila ändå valde rätt ändå, för Kristy var mer lik Tila. Hon var ju lite smågalen osv och Bo var väldigt lugn och jag tror inte dom skulle passat ihop pga det.

2008-07-04 @ 16:01:08
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Denana

jag fick hålla för hela texten nu, har inte sett finalen än..

men jag tror christy vinner och hon tar pengarna, hm... får kika genom internet ikväll :) spännande!

2008-07-05 @ 17:54:58
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0