Carolina Gynning - Ego Girl...

I lördags natt när jag kom hem var jag inte riktigt trött, så då bestämde jag mig för att börja läsa en bok. Jag vet, Jag, läsa en bok??
Men det gjorde jag i vart fall. Det blev Ego Girl av Carolina Gynning.
HAr tänkt läsa den boken ett tag nu. Jag diggar henne. Hon kör alltid sitt egna race, hon bjuder på sig själv till max och hon gör det med ett leende och glimten i ögat. Till skillnad från många andra (tråkiga trista moraltanter) så tycker jag att hon är en förebild, ingen pinsam liten bimbo som gör bort sig.

Hennes bok var ganska bra, eller den var bra. Man fick reda på väldigt mycket om hennes liv och hon berättar öppet om pinsamheter som jag aldrig någonsin skulle berätta om mig själv i en bok. Man får lära känna carolina som person. Och man får reda på hennes liv, från barndom till idag.
Jag har bara en enda invändning på boken. Och det är att den är ganska rörigt skriven. Den hoppar väldigt mycket fram och tillbaka i handlingen. Det är inte riktigt svårt att hänga med, men är jobbigt att läsa om en händelse när man hela tiden blir tagen in på sidospår, och sen kommer meningen, men för att återgå till.... tre gånger i ett kapitell om en specifik händelse så blir det liiite rörigt att läsa.
Utöver det var den lättläst och lagom lång.

Betyg: ♥♥♥♥ (4/5)



Malle - yep, jag har faktikst läst en bok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0