Snart plåtningsdags...

Sådär... då var man hemma från stan igen.
Hade ju möte med min fotograf, Jens Burström, och (för er som inte listat ut det) Robin Fröström som driver bloggen Stilrobin.com. Vi ska nämligen slänga ihop en del plåtningar, en på söndag och så ska vi försöka fixa ihop till en till ascool grej till sen. Ska bli grymt skoj, tror de kan bli riktigt bra bilder, och Robin verkar va en riktigt trevlig och rolig prick så kan väl inte bli annat än bra..

Efter mötet gick jag och Mr. J till Max och käkade, skulle egentligen ha blivit en sväng i lördags men tog det idag istället. VI planerade en del grejer som ska fixas till till vårat nya projekt. Detta kommer bli så jäkla grymt. Och så diskuterade vi självklart alla de kommande plåtningarna vi har.
Finns mycket skoj att se fram emot.

Nu ska jag strax ta och börja städa och tvätta här hemma.. men först ska jag knåpa lite på ett speciellt inlägg till er alla... =P

Bjussar på en bild på mig framför datan... Såhär ser jag ut idag:



Malle - plåta plåta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0