Parfymtips...

Så här i juletider skulle jag vilja ge er ett litet parfymtips... Visserligen en ganska dyr parfym, men oj va gott den luktar!
Perfekt till dig själv eller kanske en kompis, mamma eller syster.

Men tänk på att parfymer passar inte alla, utan det gäller att hitta en doft som passar sin egna kroppsdoft. Om ni inte läste mitt inlägg om parfymer som jag skrev för nån månad sen, sök i kategorin skönhetstips så finns det massor av information om parfymköp!

Den jag vill slå ett litet slag för, som tyvärr inte passar mig själv är en från Vera Wang.

Den heter Bouquet. Lilla flaskan kostar ca. 700 Kr och den stora ca. 900 Kr. Finns även en Body Lotion till.

Gillar den stilrena flaskan med.




Ett litet tips till er från lilla mig...

Malle - fan att den inte passar mig... Eller min plånbok.. =P

Kommentarer
Postat av: ida

vad luktar den då ? :)



kolla gärna in min blogg

xenofobiia.blogg.se

2008-12-23 @ 04:15:22
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0