Natti natti...

Nä nu när jag kollat på idol, var det enda avsnittet jag sett denna säsong, och hunnit med en komedi så tycker jag att det är dags för mig att pallra mitt sjuka ääärsle i säng. Ska bara ta en snabb runda med hunden med...

Imorgon ska jag upp tidigt och åka iväg på ett sminkjobb. Ska bli nice. Någon tjej som skulle på ett luciajippo. Ska försöka hinna förbi Svanströms med och handla kuvert, postpaket och frimärken (varför jag inte köpte det idag då jag ändå var där TVÅ gånger, jäkla bra fråga, den som ändå visste svaret).

Bloggar nog en snabbis på morgonen och sen när jag kommer hem. Om jag mår lite bättre imorgon så blir det nog en tripp till saluhallen på kvällen med grabbarna och kanske till och med Miss. S... Var sjukt längesen jag var då, när jag är ledig alltså. Annars jobbar jag ju alltid.

Nä sängen!

God natt och sov så gott, och om ni är ute, sup inte för mycket och se till att komma hem säkert.
Eller jag säger som mamma sa till mig på valborg " Glöm inte att gå hem innan du går och lägger dig".

Malle - natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0