Med eftersmak av öl...

Hej!

Hann inte blogga igår innan jag drog till jobbet. Började ju redan vid 9. Jobbade som bekant på O´connors. Gick faktkst riktigt bra. Låg på ca. 60 % vilket även innebar en liten provisionslön med. Sweet!
Otroligt långsam kväll dock.. och gubbarna va fan värre än vanligt. Blir illa till mods av sånt. Bara för att man fått lite alkohol i sig så kanske man inte bör ragga på folk som förmodligen är yngre än ens egna barn...

Efter så blev jag bjuden på öl och mt av gänget, tackade dock artigt nej till maten. Men en öl blev det!
Var egentligen efterfest men eftersom att jag ska iväg hela dagen idag så kände jag att vid halv 5 så var det dags att gå hem. Men på juldagen blir det tydligen stort galej, så får se om jag svänger förbi när jag slutat på BJ...

Nä nu börjar få lite bråttom, ska ju till Sthlm. Julbord och checka in syrrans lägenhet. Ska försöka hinna med att blogga innan jag drar, annars får ni veta allt när jag kommer hem!

God morgon!

Malle - julbord... nja inte riktigt my cup of tea...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag kikar in och önskar dig en riktigt GOD JUL!

2008-12-21 @ 17:47:21
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0