Lägenhetsvisning och julgran...

Var ju iväg på lägehetsvisning tidigare idag. En ganska charmig 30-tals lägenhet i centrala uppsala. Men det var inte riktigt nått för mig. Visste iofs det innan jag gick, men var ju ändå ledig och vem vet, kanske hade man fallit för den när man väl kom dit. Så jag gick i vartfall på visningen. Visade sig att mäklaren var en gammal lärarkandidat till mig i högstadiet. Sjukt kul... =)

Får se va som händer ikväll.. blir nog filmkväll med ett gäng, och eventuellt så ska vi åka ut till Knivsta först och sno en gran (på min mamma och pappas tomt.. =P). Blir ju billigare så... Dessutom har vi massor av granar som vi inte behöver... Vi använder ju bara stora eftersom vi har så stort vardagsrum....

Bjussar en bild på när jag och syrran klär granen med ljusslingan förra året... Och märk hur brun jag var.. NICE!



Sådär brukar det se ut hos oss... Stegar och utsträckta händer till max. Oftast är det dessutom jag som får klättra mest eftersom ag är längst =P Ett jävla jockel att få upp stjärnan, men nu efter X antal år har vi lärt oss att sätt fast den INNAN vi reser granen...

Malle - hur brukar eran gran se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0