Julbord 2008...

Blir ett julbord för familjen även i år. Jag tycker inte om själva julbordet i sig, utan mer grejen att gå på julbord.
Jag tycker i princip inte om nått speciellt på julbordet. Jag tar en bit skinka, några köttbullar, kanske lite revbensspjäll. Men mest håller jag mig till vörtbrödet och julosten. Men störst fokus ligger självklart på allt julgodis. Ändå brukar julen vara en tid då jag, tvärtemot många andra, går ner i vikt.
Julmusten förkastar jag helt. Tycker det är jätteäckligt!

I år blir det i vart fall julbordet på Sjöpaviljongen i Sthlm. Ligger tydligen vid syrrans nya lägenhet. Ska bli intressant att se hur det är där. Annars har jag andra julbordsställen som favoriter...



Vi får se om det blir trevligt, men det tvivlar jag inte på... Bilder kommer imorgon!

Malle - hoppas på ett stort dessertbord...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte fin header...vill se mer sminkningar :):):) Kram Malin

2008-12-21 @ 11:48:19
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0