Julafton...

På julafton så gick vi upp ganska tidigt. Man måste ju hinna äta frukost, fixa till sig en massa och så skulle vi ju iväg till Täby och fira julen tillsammans med syrrans killes familj.
Som tradition så fick alla ett varsitt paket på morgonen, jag fick en valfrispabehandling på ett spa i Knivsta. Riktigt bra faktiskt då syrran varit där flera gånger. Tror jag ska ta en massage, min rygg är ju helt cp nu för tiden.

Vid halv ett så tog vi och packade in oss och alla julklappar i bilen och brummade iväg mot Täby. Där vankades det massa god julmat, julklappsöppning, kalle anka, sällskapsspel och allt sånt där. Riktigt trevlit. Blev dock inga bilder därifrån, jag glömde dels bort och sen var jag tvungen att hålla koll på Boss hela tiden. Dels är ju han intevan att vara hos folk han inte känner sådär, sen så fanns det barn där och det tycker han inte alls om. Men han skötte sig riktigt bra.
Jag fick i vart fall riktigt fina julklappar. Fick en minidata, tallrikar, våffeljärn, parfym, smycken, underkläder, salt och pepparkar, svarta bakmått, presentkort, bok, ljusstakar och lite sånt.

Våffeljärnet invigndes igår, och så gott det blev.. =P

Tog lite bilder på några av presenterna nu...

 


 


Hoppas att ni hade en superbra julafton. Min var super, men gud vad jag blev slut av den.. Jisses, var helt död på juldagen när vi hade lite minijulafton hemma med Moster och hennes familj. På kvällen sen så åkte jag återigen hem till Uppsala och hem till mig och förberedde mig inför kvällens jobb.

Malle - jävligt goda våfflor blir det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0