Jag vill bli frisk, NYSS....

Som ni kanske alla märker så är jag hemma även ikväll. Blir inget Saluhallen för mig. (Störtbölaar!!)
Jag känner inte att jag har den orken i kroppen än... Så ska småpilla här hemma istället. Och imorgon ska jag upp hyffsat tidigt för att jag ska med familjen till Sthlm och kolla in syrrans nya lägenhet. Ska se om det blir jag som åker på att flyttstäda den gamla.. Jag är trots allt en gud på städning.. =P

Jag är den enda som inte sett den nya än, så ska bli kul. Men nu blir jag ännu ivrigare om beskeden om min, förhoppningsvis, nya lägenhet. Jag SKA ha den. Den är som gjord för mig!! Jag och mina skor får inte längre plats i denna lägenhet... =P

Fotade Bossen en del idag, var ett tag sen jag fotade honom ordentligt. Passade på när han låg i mitt knä här framfr datan. Han ligger alltid som en litet härke, hur det kan va skön de vet jag inte...

 
 
 




Visst är han fin min lilla bäbis... Min lilla ögonsten.. =)

Malle - stollta mamman...

Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas du mår bättre snart då!

2008-12-13 @ 20:50:01
URL: http://www.jsomijulia.se
Postat av: Eva-Lotta

åååh va söt! Jag älskar sånnadär små pluttisar :D

2008-12-13 @ 23:19:52
URL: http://gladbrunett.blogg.se/
Postat av: nathalie

Shiiit haha det var riktigt likt!

2008-12-14 @ 20:29:48
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Desiree

Vilken super söt vove!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0