Jag överlevde ännu en gång...

Gick bra hos tandläkaren. Gud va hon va gullig hon som jag var hos. Jag älskar nog fan den där tandvårdsavdelningen, alla är skittrevliga, allt är nytt, rent och fräscht!
Jag är ju grymt tandläkarrädd, men hon fattade det utan att ens behöva fråga, och var jättelugn, pedagogisk och peppande. Får man ta med henne hem?

Drog ut på tiden, dels för att patienten var sen innan mig och sen för att vi snackade så jäkla mycket. Så nu ska jag strax ner på stan, för att gå på en liten affärslunch. Vad som ska diskuterad vet jag inte riktigt. Chefen på Tandsmyckesföretaget ringde och sa nått om att hon ville ha med mig i sitt team. Som vad vet jag inte, varför vet jag inte heller. =P
Vi får se helt enkelt. Blir en lunch på stället Villa Romana vid gamla torget i Uppsala. Har bara ätit där en gång tidigare. Och då var jag inte allt för imponerad. Men men, kanskeär bättre nu, hört att de bytt ägare.

Nä ska sminka om mig lite, kanske byte om med.
Efter middagen ska jag uträtta lite ärenden på stan, och sen kommer nog Mr. O ner med. Han ville ha sällskap =P

Hörs lite senare!



Malle - det var ett jäkla spring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0