Jag i media...

Även om min karriär har varit ganska kort, ca 3 år, så har jag faktikst hunnit synas en del i media.

Tidningsmässigt har jag varit med i Hänt Extra ett par gånger, både själv och med personer jag sminkat. HIttar inte alla tidningar men här är en del av dom:

Frida Feb. 2007:

I Frida har dom en grej som heter "Frida fixar". Där får folk skriva in och önska sig nått som Frida fixar, typ en träff med sin idol, att få testa på en sport, eller som i detta fall, att få prova på att få vara en modell för en dag.

Så vi på Mist Sthlm fick ta hand om en jättegullig tjej som heter Mischelle. Jag stod för kläd och sminkstyling. Håret stod Anna Pilskär för och fotograferingen sköttes av Roland Karlsson.

 

Hänt Extra:

Denna tidning tror jag att jag har varit med i 2 gånger, och mina sminkalster ett 10-tal gånger. Jag har bara ett par tidningar hemma så bjussar på dom...

Det jag har varit med i samband med är Sveriges Man turneringen 2007 (finns även med på deras hemsida på diverse ställen). Ett skitkul jobb där jag träffade vänner för livet. Och NEJ, det är inte en tävling för "spännbögar" som tror att de är något, jag är så trött på att så fort det blir en tävling för män så förlöjligar man den. Så fick jag ur mig det me.. =P



 

I denna tidningen var jag även med själv..

  

 

Citytidningen Aug. 2008:

Var med när citytidningen hade en bröllopstävling som ägde rum på globens tak.. Hittar inte den tidningen nu, men ni kan läsa om jobbet här: http://malinnestor.se/2008/august/brollop-080808-del-1.aspx#Comments

Radio:

Lyckades va med i hm.. P3, P1 eller nått av de.. lyssnar inte på dom kanalerna.. =P
Var där och pratade om bröllopsskönhet i ca 10-15 minuter våren 2007. Riktigt skoj!

Tv:

Har sminkat till en del kortfilmer, några som vunnit en rad priser. Några av dessa har jag även haft små statistroller.
Min bästa prestation här, enligt mig, är den UNDERBARA kortfilmen popula. Den vann en jäklans massa pris och vi hade så sjukt kul när vi spelade in den.
Även med denna var jag med i tidningen UNT som gjorde ett reportage om filminspelningen i Uppsala.


Det var väl det.
Detta inlägg skriver jag inte som ett ego, tänk va duktig jag är-inlägg, utan det är många som undrar om man kan se nått av de jag gjort någonstans... Och här en en del av det. Finns mera, men här är de mesta...
Var även med i många artiklar, webb-tvprogram i samband med min butik, men det är inget jag vill ta upp nu =)

Malle - nu kom posten, nytt bankkort kanske?

Kommentarer
Postat av: Julia

gud va kul att du är med på sånna saker!

2008-12-10 @ 17:18:36
URL: http://www.jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0